Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ганчук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Ганчук О. В. 
Туристично-екскурсійні маршрути пам’ятними, історичними та природно-заповідними місцями Софіївщини [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук, І. М. Варфоломєєва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2016. - № 2. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2016_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ганчук О. В. 
Особливості класифікації навчальних екскурсій з географії, що використовуються у процесі підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.722 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ганчук О. В. 
Методичні прийоми проведення географічних екскурсій у вищій школі [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 339-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_57
Проаналізовано особливості екскурсійного методу навчання. Розкрито методичні прийоми групової пізнавальної діяльності студентів під час проведення навчальної екскурсії з географії. Подано детальну характеристику цих методичних прийомів. Наголошено, що екскурсія є формою організації навчально-виховної роботи з географії, яка дозволяє організувати спостереження та вивчення студентами різних явищ, предметів, процесів у природних умовах, у культурно-просвітницьких закладах, що чинить вплив на процес розвитку пізнавальної діяльності студентів, її мотиваційний, змістовий та процесуальний аспекти.Проанализированы особенности экскурсионного метода обучения. Раскрыты методические приемы групповой познавательной деятельности студентов во время проведения учебной экскурсии по географии. Представлена подробная характеристика этих методических приемов. Отмечено, что экскурсия является формой организации учебно-воспитательной работы по географии, которая позволяет организовать наблюдение и изучение студентами различных явлений, предметов, процессов в природных условиях, в культурно-просветительских учреждениях, что влияет на процесс развития познавательной деятельности студентов, ее мотивационный, содержательный и процессуальный аспекты. Specific features of excursion-based teaching technique are analyzed. Methodical techniques of students’ group cognitive activity in the course of conducting an educational geography excursion are specified. Detailed description of these methodical techniques is presented. It is stressed, that excursion is a form of organizing educational-upbringing geography work, which allows organizing students’ monitoring and studying various phenomena, objects and processes under natural conditions and in cultural-educational institutions; influences the development process of students’ cognitive activity, its motivational, substantial and procedural aspects.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.678 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ганчук О. М. 
Нормативно-інституційна константа правопорядку [Електронний ресурс] / О. М. Ганчук // Університетські наукові записки. - 2019. - № 3. - С. 395-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2019_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ганчук О. В. 
Організація групової пізнавальної діяльності студентів під час навчальних екскурсій з географії у вищій школ [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_67
Розглянуто проблеми організації групової пізнавальної діяльності студентів під час занять з географії. Визначено мету групової форми організації діяльності, а саме: співробітництво в малих групах на принципах самоврядування за меншим контролем викладача, а також може відбуватися за ланками, бригадами, кооперативно-груповим та диференційовано груповим способами. На підставі експериментальних даних виявлено основні аспекти організації групової пізнавальної діяльності студентів, які сьогодні є присутніми у практиці навчання географії у педагогічному ВНЗ.Рассмотрены проблемы организации групповой познавательной деятельности студентов во время занятий по географии. Определена цель групповой формы организации деятельности, а именно: сотрудничество в малых группах на принципах самоуправления при меньшем контроле преподавателя, а также может происходить по цепочкам, бригадами, кооперативно-групповым и дифференцированно групповым способами. На основании экспериментальных данных выявлены основные аспекты организации групповой познавательной деятельности студентов, присутствующие сегодня в практике обучения географии в педагогическом ВУЗ.The problems of organizing a group of cognitive activity of students during lessons in geography. Defined target group of the forms of organization, namely: collaboration in small groups on the principles of self-government with less control of the teacher, and can occur in chains, teams, co-operative group and a group differentiated ways. On the basis of experimental data revealed the main aspects of the organization of group cognitive activity of students present today in the practice of teaching geography in higher educational institution.Здійснено теоретичний аналіз проблеми та запропоновано вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні, теоретичному обгрунтуванні та експериментальній перевірці моделі методики організації групової пізнавальної діяльності студентів у процесі навчальних екскурсій з географії. Виявлено зміст і місце навчальних екскурсій з географії в системі професійної підготовки майбутнього вчителя. Охарактеризовано сутність і структуру групової пізнавальної діяльності студентів під час навчальних екскурсій з географії, критерії, показники та рівні ефективності її організації. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови та інноваційні методи, розроблено та перевірено експериментальну модель і відповідну їй методику організації групової пізнавальної діяльності студентів під час навчальних екскурсій з географії. За результатами наукового дослідження створено пакет методичних рекомендацій викладачам і студентам, вчителям географії шкіл щодо використання технологій проведення навчальних екскурсій з географії на основі групових форм організації пізнавальної діяльності студентів, в який включено зміст авторського варіативного курсу "Методика організації та проведення навчальних географічних екскурсій".
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.73 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ганчук О. В. 
Різні підходи до визначення поняття "інформаційна культура" в науковій літературі [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 7. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_7_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 965.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ганчук О. В. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні географії [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 22. - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_22_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 964.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ганчук О. В. 
Організація групової роботи на заняттях з географічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 25. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 674.449 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ганчук О. В. 
Використання групової роботи як засобу розвитку пізнавальної діяльності студентів на заняттях з географічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. В. Ганчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 242-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_41
Проаналізовано поняття самостійної пізнавальної діяльності. Визначено компоненти організації пізнавальної діяльності вчителя географії. Досліджено формування пізнавальної діяльності засобами групової роботи в ході екскурсій та практичних занять з географії. В процесі спостереження та аналізу навчальної екскурсії зосереджено увагу на особливих її параметрах. Продемонстровано, що, беручи активну участь у проведенні навчальних екскурсій, студенти енергійно включаються в роботу, у них підвищується рівень пізнавальної активності, що сприяє покращанню якості знань з географічних дисциплін.Проанализировано понятие самостоятельной познавательной деятельности. Определены компоненты организации познавательной деятельности учителя географии. Исследовано формирование познавательной деятельности средствами групповой работы в ходе экскурсий и практических занятий по географии. В процессе наблюдения и анализа учебной экскурсии сосредоточено внимание на особенных ее параметрах. Продемонстрировано, что, принимая активное участие в проведении учебных экскурсий, студенты энергично включаются в работу, у них повышается уровень познавательной активности, что способствует повышению качества знаний по географическим дисциплинам.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.009 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ганчук О. М. 
Інституціоналізація прав людини як основа правопорядку [Електронний ресурс] / О. М. Ганчук // Прикарпатський юридичний вісник. - 2020. - Вип. 1. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2020_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ганчук О. М. 
Соціальна константа правопорядку [Електронний ресурс] / О. М. Ганчук // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2019. - Вип. 41(1). - С. 9-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2019_41(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Холошин І. В. 
Різночасові топографічні карти Криворіжжя як інформаційний ресурс для ретроспективних досліджень [Електронний ресурс] / І. В. Холошин, О. В. Бондаренко, І. М. Варфоломєєва, О. В. Ганчук, С. В. Мантуленко // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Геологія. Географія. - 2018. - Т. 26(1), вип. 22. - С. 88-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdugg_2018_26(1)_22_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.912 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пантелєєва Н. Б. 
Екологічна шкода та екологічні злочини проти довкілля, спричинені пошкодженням промислових об’єктів під час війни в Україні [Електронний ресурс] / Н. Б. Пантелєєва, М. Я. Сивий, О. В. Ганчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2023. - № 1. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2023_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського